تفریحات

تفریحات تور استانبول

تفریحات استانبول

رقص سماع را تماشا کنید

ترکیه مرکز رقص سماع است. درویش های چرخان نام خود را از جلال الدین رومی گرفتند، سماع گران به دور خود می چرخند و در واقع آن را یک مراسم مذهبی به می دانند و معتقد هستند این کار آن ها را به خدا نزدیکتر می کند و رقص معروفی به نام Sema (سماع) را انجام می دهند .

بر روی پل گالاتا پیاده روی کنید

پل گالاتا از پل های معروف استانبول است که دو محله بی اوغلو و فاتح رو به هم وصل می کند . پل گالاتا دو طبقه است و طبقه زیر آن رستوران های متنوع دریایی با قیمت مناسب می باشد و طبقه بالا ماهیگیران حضور دارندو  سرتا سر پل با قلاب های در آب ایستاده اند . با پیاده روی بر روی پل گالاتا از نزدیک  ماهی گیران و مغازه های فروشنده ماهی را میبینید و  قایق هایی را می ببینید که مسافران را به سمت تنگه بوسفر می برند. از رستوران های مختلف هم میتوانید ماهی نوش جان کنید.

 

پارک‌های آبی استانبول بروید

پارک‌های آبی استانبول در فصل گرم سال بسیار پر طرفدار است اواسط فصل بهار و در فصل تابستان شما می‌توانید ساعات های زیادی در یکروز از تور استانبول را در این پارک‌ سپری کنید.

شهر بازی استانبول

اسفانبول که در زمان افتتاح به ویالند نامگداری شده بود، بزرگترین شهر بازی و پارک تفریحی استانبول است که در قسمت گولدن هورن  استانبول که بخش اروپایی این شهر را به دو قسمت تبدیل می کند، قرار دارد. شهر بازی اسفانبول از میدان تکسیم تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد و معمولا از میدان تقسیم سرویس رایگان تا شهربازی برقرار است و اگر جوان هستید مطمئنا از تفریحات بسیار عالی شما در تور استانبول خواهد شد.

در میدان تقسیم پیاده روی کنید

شما می توانید یک روز کامل تور استانبول خود را به پیاده روی در میدان تقسیم و خیابان استقلال سپری کنید. در این منطقه پرطرفدار از رستوران های متنوع غذا بخورید و در فروشگاه برند های معروف  پوشاک خرید کنید . در چهار مجموعه سینما حاضر در این خیابان فیلم های روز دنیا را به تماشا بنشینید و از موزه مادام توسو که مجسمه نزدیک به واقعیت انسانهای معروف را در خود جای داده است دیدن کنید و یک روز خوب در تور استانبول خود داشته باشید.