هتل های استانبول

هتل های تور استانبول

هتل های استانبول

در تور استانبول شما میتوانید در دومنطقه اصلی هتل انتخاب کنید یکی در کنار مراکز تاریخی مثل بازار بزرگ و مسجد ایاد صوفیا و یکی در منطقه تقسیم که رنج فیمت بالاتری دارد.

شهر استانبول دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد، به سطح هتل های استانبول نسبت به ستاره های آنها کمی پایین تر است به این معنی که اگر شما یک هتل 3 ستاره انتخاب کنید شاید با امکانات و شرایط یک هتل 2 ستاره مواجه شوید و به شما پیشنهاد می کنیم از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت مطلوب و خوبی نمی باشند و برای خانواده های ایرانی مناسب نمی باشند. حتما هتلی یک درجه بالاتر از میزان درخواستی خود انتخاب کنید تا از تور استانبول خود لذت کافی را ببرید.

بهترین هتل های منطقه تکسیم استانبول کدام هستند؟

منطقه تقسیم دارای هتل های فراوانی هست و شما می توانید پای پیاده به خیابان استقلال بروید. هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول ، هتل مرکور تکسیم، هتل نیپون، هتل لارس پارک، هتل الیزیوم از هتل های خوب منطقه تقسیم استانبول است.

پر طرفدارترین هتل های استانبول برای رزرو کدام هستند؟

در شهر استانبول هتل های خوب زیادی وجود دارد که از پر طرفدارترین آن ها می توان به هتل 3 ستاره مینیاتور، هتل 5 ستاره پرا پالاس، هتل 4 ستاره ویت، هتل 5 ستاره گرند حیا و هتل 5 ستاره مرکور بسفور اشاره کرد.