مراکز تجاری و خرید استانبول

مراكز خريد استانبول

خرید یکی از اولین اهداف اکثر مسافران تور استانبول می باشد ، از پوشاک گرفته تا لوازم منزل ؛ توجه کنید که لوازم برقی معمولا در ایران قیمت بهتری دارند . انتخاب مجتمع تجاری و مرکز خرید مناسب در تور استانبول خیلی مهم است زیرا شما فرصت محدودی در تور استانبول دارید و در این فرصت محدود نمی توانید تمام مراکز تجاری را بروید .

بازار بزرگ یا گرند بازار استانبول از بازهای قدیمی استانبول است که دیدن آن در زمان تور استانبول خالی از لطف نیست. در این بازار کالاهای محلی و سوغات می توانید خرید کنید.مهمترین مراکز خرید استانبول عبارتند از:

1-مرکز خرید جواهر استانبول که به دلیل نزدیکی به میدان تقسیم و داشتن اکثر برند های ترک خیلی مورد توجه ایرانی ها است 2-مرکز خرید فروم استانبول که در کنار فروشگاه بزرگ ایکیا واقع شده و از این جهت بازدید از آن در مدت تور استانبول خیلی لذت بخش می باشد. 3-مال آو استانبول 4-ایستینیه پارک 5-مرکز خرید کانیون 6-مرکز خرید آک مرکز 7-مرکز خرید استار سیتی اوتلت 8-مرکز خرید گالریا استانبول

– ارزان ترین مراکز خرید استانبول

شهر استانبول تعداد زیادی از مراکز خرید اوت لت دارد ، اوت لت به مرکز خریدی که اجناس حراج و یا تک سایز را به فروش می رسانند گفته می شود و شما برای خرید ارزان در تور استانبول می توانید به مراکز اوت لت استانبول مانند مرکز خرید اولیوم، مرکز خریدکاله، مرکز خرید فروم، مرکز خرد مال آف مراجعه کنید.